Συνολικά 71 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται την Πέμπτη στο ΓΝ Αμμοχώστου

Συνολικά 71 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται την Πέμπτη στο ΓΝ Αμμοχώστου

Συνολικά 71 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται σήμερα Πέμπτη  στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς.


Από τους 71 ασθενείς, οι 5 βρίσκονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, καθώς χρήζουν πιο στενής παρακολούθησης, ενώ 17 άτομα είναι κλινήρη.
 
Στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας νοσηλεύονται σε θάλαμο Covid-19, συνολικά 14 ασθενείς με κορωνοϊό.

Στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden στην Τερσεφάνου, φιλοξενούνται 64 πρόσωπα, τα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE