«Είναι η ώρα του λαού, τον καλώ να προσέλθει στις κάλπες μαζικά. Ελπίζω να λειτουργήσουμε με απόλυτη τάξη και πειθαρχία, αποφεύγοντας προβλήματα και ακρότητες. Από αύριο να δούμε πώς καταφέρνουμε όλοι μαζί να εξυπηρετήσουμε τα συμφέροντα του κυπριακού λαού. Θέλω να εκφράσω τη λύπη μου γιατί κόμματα παραβίασαν τη νομοθεσία, δεν άντεξαν στους πειρασμούς. Είναι ιδιαίτερες οι συνθήκες αλλά προέχει η συμμετοχή σε αυτή τη διαδικασία. Με τη συμμετοχή μας να στείλουμε το μήνυμα προς τον κυπριακό λαό», ανέφερε εν συντομία.
Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.