Ε/κ και Τ/κ γιόρτασαν το άνοιγμα των οδοφραγμάτων στη Λήδρας

Ε/κ και Τ/κ γιόρτασαν το άνοιγμα των οδοφραγμάτων στη Λήδρας

Αρκετές δεκάδες Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι βρέθηκαν την Παρασκευή σε μια συμβολική διέλευση του οδοφράγματος στην οδό Λήδρας στη νεκρή ζώνη, όπου γιόρτασαν το άνοιγμα των οδοφραγμάτων.

Κατά την εκδήλωση, την οποία διοργάνωσε η Δικοινοτική Πρωτοβουλία Ειρήνης Ενωμένη Κύπρος - United Cyprus, Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι περπάτησαν από την πλατεία Ελευθερίας μέχρι το Büyük Han, στην εντός των τειχών κατεχόμενη Λευκωσία, με μουσική και τραγούδια.

Στην εκδήλωση ακούστηκαν και κυπριακά τραγούδια, όπως η «Βασιλιτζιά» και η «Τυλλιρκώτισσα».

Επίσης, χόρεψαν για να γιορτάσουν την επανασύνδεσή τους, μετά από 15 μήνες.

Στο οδόφραγμα παρατηρήθηκε για λίγη ώρα συνωστισμός, χωρίς ωστόσο να προκύψει πρόβλημα.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE