Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Γνωστό έγινε πως ο Κυριάκος Κούσιος αποσύρεται από την πολιτική και πραγματοποιήθηκε μια εκδήλωση για τον τέως Κυβερνητικό Εκπρόσωπο σε ταβέρνα στην Παλιά Λευκωσία.
Το παρών τους έδωσαν ο ΠτΔ, ο νέος Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Νιόβη Παρισινού, o Βίκτωρας Παπαδόπουλος και πολλοί εκπρόσωποι του τύπου.
Κατά την διάρκεια της βραδιάς ενώ ο Γιώργος Σταματάρης τραγουδούσε, έδωσε το μικρόφωνο στον Πρόεδρο και τον κ. Κούσιο.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




