Ελλάδα - Κορονοϊός: Στη ΜΕΘ νοσηλεύεται μωρό ενός έτους

Ελλάδα - Κορονοϊός: Στη ΜΕΘ νοσηλεύεται μωρό ενός έτους

Με κορονοϊό στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» εισήχθη μωρό μόλις 12 μηνών. Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστό αν έχει τυχόν υποκείμενα νοσήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΙ το παιδάκι έφτασε με τους τουρίστες γονείς του στη χώρα μας όταν η υγεία του παρουσίασε ξαφνικά επιδείνωση και διαγνώστηκε με κορονοϊό.

Το μωρό δεν είναι διασωληνωμένο, ενώ δεν χρειάζεται υποστήριξη αναπνοής.

newsit.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.