Ο κορωνοϊός στοίχισε ένα μηνιάτικο σε 38χρονο – Έσπασε την καραντίνα και αδειάζει τους λογαριασμούς του

Ο κορωνοϊός στοίχισε ένα μηνιάτικο σε 38χρονο – Έσπασε την καραντίνα και αδειάζει τους λογαριασμούς του

Χρηματικό πρόστιμο ύψους 1,000 ευρώ επέβαλε σήμερα το Επαρχιακό Δικαστήριο Αμμοχώστου σε 38χρονο, αφού τον έκρινε ένοχο κατά την εκδίκαση υπόθεσης διάπραξης αδικημάτων σχετικά με τον περί Λοιμοκαθάρσεως Νόμο και με τα Υπουργικά διατάγματα για αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19.

Σύμφωνα με τα γεγονότα που παρουσιάστηκαν ενώπιον του Δικαστηρίου από την Κατηγορούσα Αρχή, ο 38χρονος είχε εντοπιστεί θετικός στον COVID-19 μετά από εξέταση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου τον περασμένο Απρίλιο και στις 13 Απριλίου, ενώ ο ίδιος όφειλε να παραμείνει σε κατ’ οίκον περιορισμό, εντοπίστηκε να διακινείται με το αυτοκίνητό του σε περιοχή στο Παραλίμνι, παραβιάζοντας την υποχρέωσή του για αυτοπεριορισμό.

Την υπόθεση είχε διερευνήσει ο Αστυνομικός Σταθμός Παραλιμνίου.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE