Ο κορωνοϊός στοίχισε ένα μηνιάτικο σε 38χρονο – Έσπασε την καραντίνα και αδειάζει τους λογαριασμούς του

Ο κορωνοϊός στοίχισε ένα μηνιάτικο σε 38χρονο – Έσπασε την καραντίνα και αδειάζει τους λογαριασμούς του

Χρηματικό πρόστιμο ύψους 1,000 ευρώ επέβαλε σήμερα το Επαρχιακό Δικαστήριο Αμμοχώστου σε 38χρονο, αφού τον έκρινε ένοχο κατά την εκδίκαση υπόθεσης διάπραξης αδικημάτων σχετικά με τον περί Λοιμοκαθάρσεως Νόμο και με τα Υπουργικά διατάγματα για αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19.

Σύμφωνα με τα γεγονότα που παρουσιάστηκαν ενώπιον του Δικαστηρίου από την Κατηγορούσα Αρχή, ο 38χρονος είχε εντοπιστεί θετικός στον COVID-19 μετά από εξέταση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου τον περασμένο Απρίλιο και στις 13 Απριλίου, ενώ ο ίδιος όφειλε να παραμείνει σε κατ’ οίκον περιορισμό, εντοπίστηκε να διακινείται με το αυτοκίνητό του σε περιοχή στο Παραλίμνι, παραβιάζοντας την υποχρέωσή του για αυτοπεριορισμό.

Την υπόθεση είχε διερευνήσει ο Αστυνομικός Σταθμός Παραλιμνίου.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Η ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος είναι ύψιστη προτεραιότητα» – Συνεχίζουν οι αιτήσεις για ΣΥΟΠ - Η αναβάθμιση του θεσμού

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Η ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος είναι ύψιστη προτεραιότητα» – Συνεχίζουν οι αιτήσεις για ΣΥΟΠ - Η αναβάθμιση του θεσμού

Την περαιτέρω ενίσχυση του θεσμού των Συμβασιούχων Οπλιτών (ΣΥΟΠ), στο πλαίσιο της αναβάθμισης της αποτρεπτικής ισχύος της Κυπριακής Δημοκρατίας, ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης.

BEST OF TOTHEMAONLINE