Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Όπως μεταδίδεται στα κατεχόμενα, σε δηλώσεις στην εφημερίδα «Κίπρις Πόστασι» ο αρχίατρος Ερόλ Ουτσανέρ είπε ότι η 29χρονη με κορωνοϊό, νωρίς το πρωί της Τρίτης μεταφέρθηκε σε εντατική μονάδα θεραπείας του «κρατικού νοσοκομείου» λόγω μείωσης του οξυγόνου της, ενώ βρίσκεται και στον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της.
Όπως αναφέρεται, συνολικά οκτώ ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται στην εντατική μονάδα θεραπείας του νοσοκομείου.
ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




