Απεβίωσε ασθενής που ήταν στην εντατική με COVID στα κατεχόμενα

Απεβίωσε ασθενής που ήταν στην εντατική με COVID στα κατεχόμενα

Γυναίκα ασθενής με COVID-19, που νοσηλευόταν στην εντατική μονάδα από τις 13 Αυγούστου, απεβίωσε στα κατεχόμενα.

 
Ο συνολικός αριθμός των θανάτων από COVID στα κατεχόμενα ανέρχεται στους 44.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Κυπριακό: Καθοριστική για πολυμερής διάσκεψη η συνάντηση Γκουτέρες - Ολγκίν

Καθοριστική για τη σύγκληση της νέας πολυμερούς διάσκεψης για το Κυπριακό, θεωρείται η επικείμενη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών με την Προσωπική Απεσταλμένη του, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στη Νέα Υόρκη.

BEST OF TOTHEMAONLINE