Έχασε τη μάχη με τον κορωνοιό 29χρονη έγκυος στα κατεχόμενα - Ανεμβολίαστη το νεαρότερο θύμα

Έχασε τη μάχη με τον κορωνοιό 29χρονη έγκυος στα κατεχόμενα - Ανεμβολίαστη το νεαρότερο θύμα

Η 29χρονη Αντλέ Φιράτ που απεβίωσε χθες στο νοσοκομείο πανδημίας στην Λευκωσία είναι το πιο νεαρό θύμα του Covid 19 στα κατεχόμενα. Είχε μολυνθεί στις αρχές Αυγούστου ενώ κυοφορούσε. 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τ/κ Τύπο, η 29χρονη εισήχθη στις 3 Αυγούστου για θεραπεία και στις 10 Αυγούστου έχασε το βρέφος που κυοφορούσε. Ήταν στον 6ο μήνα κύησης.
 
Σημειώνεται ότι η 29χρονη δεν είχε εμβολιαστεί.

Να σημειωθεί επίσης ότι το "υπουργείο υγείας" στα κατεχόμενα δεν αναφέρεται σε ηλικία των θανόντων αλλά μόνο στο φύλο και δημοσιεύει τα αρχικά του ονόματος και του επιθέτου.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.