Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Όπως αποκάλυψε η Καραβάτου, η Μαρία Ηλιάκη βρέθηκε θετική στον κορονοϊό, οπότε ήταν φυσικό να παραμείνει στο σπίτι της.
«Το Μαράκι μας βγήκε θετικό στον κορονοϊό σήμερα το πρωί. Περιμένουμε και το μοριακό, αλλά επειδή έχουν βγει δύο ράπιντ θετικά, δεν είναι εδώ. Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά. Μαράκι μου, τα φιλιά μας», είπε η Κατερίνα Καραβάτου.
Η Κατερίνα Καραβάτου, μάλιστα, έστειλε και τα περαστικά της στη Ναταλία Γερμανού, που επίσης νοσεί από κορονοϊό.
Πηγή: zappit.gr
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




