ΜΠΗΚΕ με το δεξί η ΣΑΛΑΜΙΝΑ - Πρώτη ΝΙΚΗ για τους «ερυθρόλευκους»

ΜΠΗΚΕ με το δεξί η ΣΑΛΑΜΙΝΑ - Πρώτη ΝΙΚΗ για τους «ερυθρόλευκους»

Την πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα έκανε η ομάδα της Σαλαμίνας, η οποία επικράτησε της Καρμιώτισσας με 1-2.

Χωρίς ιδιαίτερες ευκαιρίες ξεκίνησε το πρώτο ημίχρονο, με τις δύο ομάδες να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο μέχρι και το 20 λεπτό. Στο 29ο λεπτό, ο Κλίμοβιτς με ένα εξαιρετικό γκολ, έδωσε το προβάδισμα για τη Σαλαμίνα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Themasports

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE