«Κλειδώνουν» τον οδικό χάρτη για διαχείριση της πανδημίας - Στο επίκεντρο η λειτουργία των σχολείων

«Κλειδώνουν» τον οδικό χάρτη για διαχείριση της πανδημίας - Στο επίκεντρο η λειτουργία των σχολείων

Τον οδικό χάρτη διαχείρισης της πανδημίας για τους επόμενους μήνες θα συζητήσουν σήμερα (30/8) ο Υπουργός Υγείας, Μιχάλης Χατζηπαντέλα και η Συμβουλευτική Επιστημονική Επιτροπή.

Σε νέα σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί στις 4 το απόγευμα θα οριστικοποιηθεί το πλάνο διαχείρισης, το οποίο θα οδηγηθεί την Τέταρτη (31/8) ενώπιον του Υπουργικού Συμβουλίου.

Σε πρώτο πλάνο αναμένεται να βρεθούν τα σχολεία και το πρωτόκολλό τους ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς. Η επιστροφή των καθηγητών και των μαθητών στα σχολεία αναμένεται να γίνει με προσκόμιση αρνητικού rapid test.

Υπενθυμίζεται ότι η χρήση μάσκας σε εσωτερικούς χώρους είναι υποχρεωτική για τα άτομα ηλικίας 12 ετών και άνω.

Παράλληλα, όπως τονίζουν οι ειδικοί στην παρούσα φάση δεν χρειάζεται οποιαδήποτε αυστηροποίηση των μέτρων.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE