Πρόεδρος ΔΗΚΟ: «Ήταν λάθος ο διορισμός της 19χρονης, αλλά να υπάρχει μέτρο στην κριτική»

Πρόεδρος ΔΗΚΟ: «Ήταν λάθος ο διορισμός της 19χρονης, αλλά να υπάρχει μέτρο στην κριτική»

Παρέμβαση στο θέμα των τελευταίων ημερών που αφορά στον διορισμό 19χρονης ως Συνεργάτιδας του Υφυπουργού Τουρισμού, Κώστα Κουμή, η οποία τελικά παραιτήθηκε μετά τον σάλο που προκλήθηκε, έκανε μέσω Twitter ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ, Νικόλας Παπαδόπουλος.

Όπως τονίζει «είμαι ο πρώτος που αναγνωρίζει τα λάθη της κυβέρνησης @Christodulides και ήταν όντως λάθος ο διορισμός της 19χρονης συμβούλου», προσθέτοντας ότι είναι «καλοδεχούμενη η κριτική».

Την ίδια ώρα, όμως, υποδεικνύει ότι «το παραδοσιακό πολιτικό σύστημα επιδόθηκε σε ένα εξοντωτικό κανιβαλισμό κατά μιας 19χρονης φοιτήτριας είναι επίσης απαράδεκτο. Θα μπορούσε να ήταν η κόρη οποιουδήποτε από εμάς», αναφέροντας καταληκτικά πως «πρέπει να υπάρχει πάντα μέτρο στη κριτική».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.