Η Βουλγαρία καταστρέφει 1,4 εκατομμύρια δόσεις εμβολίου COVID-19

Η Βουλγαρία καταστρέφει 1,4 εκατομμύρια δόσεις εμβολίου COVID-19

Ο υπηρεσιακός υπουργός Υγείας της Βουλγαρίας, Άσεν Μετζιντίεφ, δήλωσε σε συνέντευξή του στη Βουλγαρική Εθνική Τηλεόραση το Σάββατο ότι περίπου 1,4 εκατομμύρια δόσεις εμβολίου Pfizer/BioNTech για τον COVID-19 θα καταστραφούν. Ο Μετζιντίεφ προχώρησε στη σύγκριση της τρέχουσας έκδοσης του COVID-19 με τη συνηθισμένη γρίπη.

Ο Υπουργός επεσήμανε ως επιτυχία τη διαπραγμάτευση της κυβέρνησης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για λογαριασμό της για την αγορά λιγότερων δόσεων από την Pfizer. «Αυτό καταργεί την υποχρέωση του κράτους να λαμβάνει εμβόλια, τα οποία θα πρέπει να καταστρέψει. Εξοικονομήσαμε στο κράτος 188 εκατομμύρια λέβ από εμβόλια, τα οποία διαφορετικά θα είχαν πληρωθεί τώρα τον Ιούνιο και θα είχαν καταστραφεί», είπε. Τα χρήματα αυτά θα χρησιμοποιηθούν πλέον για την ανέγερση ενός νοσοκομείου παίδων, καθώς και ενός ξενοδοχείου και κέντρου αποκατάστασης με το νοσοκομείο.

Η επαναδιαπραγματευθείσα σύμβαση μεταξύ της Pfizer και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δίνει στη Βουλγαρία τη δυνατότητα να παραγγείλει νέες δόσεις όταν χρειάζεται και να τις πληρώσει όταν παραδοθούν.

Ο Μετζιντίεφ είπε ακόμη, ότι, εάν αυξηθεί το τέλος επίσκεψης σε προσωπικό ιατρό, αυτό θα πρέπει να βαρύνει το κράτος και όχι τον ασθενή.

Ο υπουργός ανέφερε ακόμη ότι τα πρώτα ελικόπτερα ασθενοφόρα θα φτάσουν στη Βουλγαρία νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Η διαδικασία μίσθωσης των ελικοπτέρων από ιταλική εταιρεία ολοκληρώθηκε. Τα δύο πρώτα ελικόπτερα προς μίσθωση αναμένεται να φτάσουν στα τέλη Ιουνίου ή στις αρχές Ιουλίου. Το πρώτο ελικόπτερο που αγοράστηκε αναμένεται να παραδοθεί στη Βουλγαρία τον Δεκέμβριο και του χρόνου η χώρα θα λάβει άλλα δύο.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

VIDEO - Δολοφονία 22χρονου φοιτητή: Γνωρίστηκαν μέρες πριν τον φόνο, τον παρέσυρε με πρόσχημα δουλειά - Ποιο το «κλειδί» της υπόθεσης

VIDEO - Δολοφονία 22χρονου φοιτητή: Γνωρίστηκαν μέρες πριν τον φόνο, τον παρέσυρε με πρόσχημα δουλειά - Ποιο το «κλειδί» της υπόθεσης

Το κινητό τηλέφωνο του θύματος φαίνεται πως αποτέλεσε το κρίσιμο στοιχείο που οδήγησε στην ταυτοποίηση και τελικά στην «αποκάλυψη» του καθ’ ομολογία δράστη στην υπόθεση της δολοφονίας του 22χρονου Sahruar Ahmed Emon, φοιτητή από το Μπαγκλαντές, τα ίχνη του οποίου είχαν εξαφανιστεί από τις 12 Ιουνίου.