Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σύμφωνα με την τουρκική προεδρία, στην τηλεφωνική επικοινωνία, ο Ταγίπ Ερντογάν είπε ότι πρέπει να αυξηθούν οι επαφές σε όλα τα επίπεδα για μια αποτελεσματική και θετική ατζέντα προς την κατεύθυνση της πλήρους ένταξης της Τουρκίας στην ΕΕ, η οποία, όπως είπε, έχει μεγάλη στρατηγική αξία για την Ευρώπη.
Τόνισε ακόμη τη σημασία της συνεργασίας για την επικαιροποίηση της τελωνειακής ένωσης, τη διασφάλιση της απελευθέρωσης βίζας, την διαχείριση του μεταναστευτικού και τον αγώνα κατά της τρομοκρατίας.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
Χωρίς τέλος οι επιθέσεις κατά αστυνομικών – Ακόμα δύο περιπτώσεις σε Λευκωσία και Αμμόχωστο
Προς νομοθετική ρύθμιση η πρόσληψη συμβούλων ΠτΔ-Υπουργών – Στη Βουλή το κυβερνητικό νομοσχέδιο
Λοϊζίδης στο «Τ»: «Κατάντησαν καθημερινότητα οι τραυματισμοί αστυνομικών - Δεν είμαστε αναλώσιμοι»
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




