Λευκωσία: Στρατιώτες δέχθηκαν επίθεση καθώς επέστρεφαν στη μονάδα τους – Τους όρμησαν 15 άγνωστοι – Η κατάσταση της υγείας τους

Λευκωσία: Στρατιώτες δέχθηκαν επίθεση καθώς επέστρεφαν στη μονάδα τους – Τους όρμησαν 15 άγνωστοι – Η κατάσταση της υγείας τους

Επίθεση δέχτηκαν δύο στρατιώτες της ΕΛΔΥΚ στη Λευκωσία που επέστρεφαν στην μονάδα τους στην περιοχή του πάρκου Αθαλάσσας το βράδυ της Κυριακής (21/01).

Σύμφωνα με την Αστυνομία, λίγο μετά τις 19:00, και ενώ επέστρεφαν στη μονάδα τους, οι δύο νεαροί γρονθοκοπήθηκαν από ομάδα αγνώστων, περίπου από 15 άτομα.

Μεταφέρθηκαν άμεσα στο Νοσοκομείο προκειμένου να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Ο ένας εξ αυτών φέρει εξωτερικές κακώσεις και έλαβε λίγες ώρες μετά εξιτήριο, ενώ ο δεύτερος υπέστη κάταγμα κάτω γνάθου και παρέμεινε για νοσηλεία.

Οι εξετάσεις των Αρχών για εντοπισμό των δραστών συνεχίζονται. 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE