Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Ο Τατάρ μετά την συνάντηση ανέφρε «αν δεν αποδεχθούν την κυριαρχική μας ισότητα και το ισότιμο διεθνές καθεστώς μας, δεν σκοπεύουμε να συμμετέχουμε σε επίσημες διαπραγματεύσεις».
Σύμφωνα με δηλώσεις του Κυβερνητικού Εκπρόσωπου Κωνσταντίνου Λετυμπιώτης, στο κρατικό ραδιόφωνο ανέφερε ότι η Κυπριακή πλευρά γνώριζε από την αρχή τις δυσκολίες «αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή πέρα από την συνέχιση της προσπάθειας για δημιουργία του κατάλληλου κλίματος που θα οδηγήσει στην επανέναρξη των διαπραγματεύσεων»
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




