Φανιέρος στο {ThemaSports}: «Δεν κάναμε και τίποτα…» (βίντεο)

Φανιέρος στο {ThemaSports}: «Δεν κάναμε και τίποτα…» (βίντεο)

Απόλυτα ικανοποιημένος παρουσιάστηκε ο Λούκας Φανιέρος μιλώντας στην κάμερα του ThemaSports μετά τη μεγάλη νίκη του Ερμή απέναντι στην Ομόνοια.

Ο διοικητικός ηγέτης των «φτεροπόδαρων» μπήκε στα αποδυτήρια, συνεχάρη τους παίκτες του και μοίρασε πριμ νίκης.

Για το παιχνίδι ανέφερε ότι η ομάδα του δεν έκανε και τίποτα που κέρδισε μία μεγάλη ομάδα όπως η Ομόνοια και τόνισε ότι θα έφευγε κόσμος αν δεν ερχόταν η επιτυχία…

Πρόεδρε, μεγάλη νίκη. Πίστευες στην ομάδα και σήμερα ένα μεγάλο μέρος των ποδοσφαιριστών σε δικαιώνει.
«Παίξαμε καλό ποδόσφαιρο. Δεν κάναμε και τίποτα. Κερδίσαμε μία μεγάλη ομάδα. Συνεχίζουμε γιατί στόχος μας είναι η εξάδα».


Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE