Σχεδόν πάντα έχανε από τη… Χοιροκοιτία η ΑΕΛ

Σχεδόν πάντα έχανε από τη… Χοιροκοιτία η ΑΕΛ

Η ΑΕΛ παραδοσιακά όποτε αντιμετώπιζε την Ομόνοια εκτός έδρας, ακόμα κι αν ήταν στα καλύτερα της (η ΑΕΛ), συνήθως έχανε από τη… Χοιροκοιτία. Πριν καν φθάσει το λεωφορείο με την αποστολή στη Λευκωσία.

Γι΄ αυτό άλλωστε και τα διπλά απέναντι στο «τριφύλλι», είναι μετρημένα στα δάχτυλα, ενώ και οι ισοπαλίες είναι ελάχιστες…

Χθες στο ΓΣΠ, μπορεί η Λεμεσιανή ομάδα να έχασε, αλλά έκανε μία πολύ καλή εμφάνιση ανασταλτικά, ενώ και επιθετικά δεν ήταν τραγική, όπως παρουσιάζεται από πολλούς οπαδούς της.

Εννοείται πως δεν έπαιξε μπαλάρα, ούτε περιόρισε την Ομόνοια σε παθητικό ρόλο, ούτε έκανε σωρεία ευκαιριών.

Άλλωστε αυτό δεν το έκανε ποτέ απέναντι στο «τριφύλλι» εκτός έδρας (πέρα από το 2-4 του κυπέλλου την περίοδο 2002-2003), ούτε καν το 2012 που πήρε το πρωτάθλημα, θα το έκανε χθες;


Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE