Υποτίμησε το παιχνίδι και το «πλήρωσε» ακριβά…
Όπως αποδείχθηκε, η ΑΕΛ υποτίμησε το παιχνίδι με την Αγία Νάπα, θεωρώντας προφανώς ότι εύκολα-δύσκολα θα έπαιρνε την πρόκριση, αφού είναι σαφώς ανώτερη ομάδα. Όμως, τέτοια παιχνίδια δεν κερδίζονται μόνο με τις φανέλες.



