ΥΠΕΣ: «Στόχος της Κυβέρνησης η ταχύτατη μετάβαση στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση»
Στόχος της Κυβέρνησης είναι η ταχύτατη μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, την οποία αξιοποιούμε στον καλύτερο δυνατό βαθμό για απλούστευση των διαδικασιών αδειοδότησης, για την εξυπηρέτηση του απλού πολίτη, της κατασκευαστικής βιομηχανίας, αλλά και των επενδυτών, δήλωσε χθες ο Υπουργός Εσωτερικών, Νίκος Νουρής, κατά τη διάρκεια διαδικτυακού συνεδρίου με θέμα: «Νέο πλαίσιο αδειοδότησης: Νέα εποχή για τις οικοδομικές και πολεοδομικές άδειες».



