Συνέχιση του διαλόγου για στρατηγική αλλοδαπών εργαζομένων, ζητά ο ΓΓ ΠΕΟ
Επιστολή προς την Υπουργό Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Ζέτα Αιμιλιανίδου για το θέμα των αλλοδαπών εργαζομένων με αφορμή τα κρούσματα κορωνοϊού που διαγνώστηκαν σε εργαζόμενους στο σφαγείο CYPRA, απέστειλε ο ΓΓ της ΠΕΟ Πάμπης Κυρίτσης, ζητώντας όπως αρχίσει εκ νέου ο διάλογος για την στρατηγική απασχόλησης ξένου εργατικού δυναμικού.



