Διαμαρτυρία κτηνοτρόφων έξω από το Δημαρχείο Κ.Πολεμιδιών
Με τα τρακτέρ τους απέκοψαν το δρόμο έξω από το Δημαρχείο Κάτω Πολεμιδιών, για περίπου μια ώρα, το πρωί της Τρίτης, 15 Οκτωβρίου, οι κτηνοτρόφοι της περιοχής, με αφορμή πρόσφατο διάταγμα δικαστηρίου για κατεδάφιση έξι κτηνοτροφικών υποστατικών, με πέραν των 2,500 αιγοπροβάτων.



