ΚΥΠΡΟΣ: Επιστολή γιατρού στο Υπουργείο - Καταγγέλλει ανάρμοστη συμπεριφορά από συναδέλφους

ΚΥΠΡΟΣ: Επιστολή γιατρού στο Υπουργείο - Καταγγέλλει ανάρμοστη συμπεριφορά από συναδέλφους

Δύο γιατροί από την Ελλάδα, που ήρθαν στην Κύπρο για να δουλέψουν στο ΤΑΕΠ του Γεν. Νοσοκομείου Πάφου, κατήγγειλαν ότι δέχθηκαν bullying από συναδέλφους τους, εν ώρα εργασίας.

Μάλιστα, η μια εκ των δύο γιατρών, με επιστολή της στο Υπουργείο Υγείας, κατήγγελλε επίσημα την υπόθεση, ζητώντας διερεύνηση.

Σε δηλώσεις του ο υπουργός Υγείας, υποστήριξε ότι έδωσε οδηγίες στον ΟΚΥπΥ να πράξει ανάλογα για την υπόθεση.

Η ΠΑΣΥΔΥ ζήτησε επίσης την διερεύνηση των περιστατικών, ενώ τα «έβαλε» με τον υπουργό λέγοντας ότι στοχοποίησε τους γιατρούς του ΤΑΕΠ Πάφου.

Την γραπτή καταγγελία της γιατρού που απέστειλε προς την γενική διευθύντρια του Υπουργείου Υγείας, δημοσιεύει η εφημερίδα «Φιλελεύθερος».

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE