Λεμεσός: Πήγαν σε εστιατόριο να γιορτάσουν τον Άγιο Βαλεντίνο και έφυγαν με εξώδικα – «Μπορούμε να φάμε το επιδόρπιο;» - Βίντεο

Λεμεσός: Πήγαν σε εστιατόριο να γιορτάσουν τον Άγιο Βαλεντίνο και έφυγαν με εξώδικα – «Μπορούμε να φάμε το επιδόρπιο;» - Βίντεο

Εντοπίστηκαν 19 άτομα σε εστιατόριο στην Λεμεσό, το οποίο λειτούργησε παράνομα χθες Κυριακή, ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου.

Σύμφωνα με την ανταποκρίτρια του ΡΙΚ στην Λεμεσό Σωτηρούλλα Χριστοφίδου, όταν έγινε αντιληπτή η παρουσία της Αστυνομίας όλοι οι πελάτες έτρεξαν να κρυφτούν ωστόσο δεν γλίτωσαν.

Όπως σημείωσε καταγγέλθηκαν και οι 19 με εξώδικο 300 ευρώ, όπως επίσης και ο ιδιοκτήτης αλλά και υπάλληλος η οποία δεν είχε αρνητικό τεστ.

Το αστείο της απόθεσης όπως το περίγραψε η δημοσιογράφος του ΡΙΚ, ήταν όταν κάποιοι από τους πελάτες είπαν στην Αστυνομία: «Μπορούμε να φάμε το επιδόρπιο;»

Δείτε το απόσπασμα:

 

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.