Η πανδημία έκανε λιγότερο νευρικούς τους Ευρωπαίους οδηγούς

Η πανδημία έκανε λιγότερο νευρικούς τους Ευρωπαίους οδηγούς

Πρόκειται πιθανότατα για ένα «έμμεσο αποτέλεσμα» της υγειονομικής κρίσης: οι Ευρωπαίοι, ανάμεσά τους και οι Έλληνες, είναι λιγότερο νευρικοί στο τιμόνι μετά την εκδήλωση της πανδημίας της Covid-19, σύμφωνα με το 11ο Βαρόμετρο Υπεύθυνης Οδήγησης του ιδρύματος Vinci Autoroutes που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Οι οδηγοί βρίζουν πλέον λιγότερο εύκολα, αν και εξακολουθούν να βρίζουν πολύ συχνά: 52% έχουν ήδη βρίσει έναν άλλο οδηγό, ποσοστό που είναι μειωμένο κατά τέσσερις μονάδες σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα, η οποία είχε πραγματοποιηθεί στην αρχή της περασμένης χρονιάς, πριν ξεσπάσει η επιδημία του νέου κορωνοϊού.

Επίσης λιγότεροι είναι οι οδηγοί που κορνάρουν χωρίς να υπάρχει λόγος (47%, -4 μονάδες) και που θεωρούν ότι γίνονται «άλλος άνθρωπος» στο τιμόνι, δηλαδή πιο νευρικοί, παρορμητικοί ή επιθετικοί (12%, -4).

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.