Το μήνυμα της Επ. Υγείας για την Πρωτοχρονιά - «Το καλύτερο δώρο ο εμβολιασμός»

Το μήνυμα της Επ. Υγείας για την Πρωτοχρονιά - «Το  καλύτερο δώρο ο εμβολιασμός»

Το καλύτερο δώρο που μπορούμε να κάνουμε στους άλλους για τις γιορτές είναι ο εμβολιασμός και ο σεβασμός των μέτρων, ανέφερε η Επίτροπος Υγείας Στέλλα Κυριακίδου σε ανάρτησή της στο Twitter με αφορμή την Πρωτοχρονιά.

«Το καλύτερο δώρο που μπορείτε να δώσετε στους αγαπημένους σας και όλους γύρω σας για την Πρωτοχρονιά είναι να εμβολιαστείτε και να λάβετε ενισχυτική δόση όπου αυτό είναι δυνατόν, και ο σεβασμός των υγειονομικών μέτρων, η αποφυγή χώρων με συνωστισμό, η τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας και οι μάσκες» σημειώνεται στην ανάρτηση.

«Η προστασία του εαυτού σας έναντι της COVID19 προστατεύει τους άλλους» προσθέτει η Επίτροπος.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τα ερωτήματα που δεν απάντησε ο Αναστασιάδης: Οι σκιές που παραμένουν

Τα ερωτήματα που δεν απάντησε ο Αναστασιάδης: Οι σκιές που παραμένουν

Παρά τις εκτενείς απαντήσεις που έδωσε ο Νίκος Αναστασιάδης στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου για το πόρισμα της Αρχής κατά της Διαφθοράς, σειρά ζητημάτων παραμένουν στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης. Ο τέως Πρόεδρος επιχείρησε να αντικρούσει τις αναφορές που αφορούν το δικηγορικό του γραφείο, τα ταξίδια με ιδιωτικά αεροσκάφη και τις πολιτογραφήσεις ξένων επενδυτών, ωστόσο ορισμένα ερωτήματα εξακολουθούν να προκαλούν συζητήσεις.