Επ' αόριστον «μπλόκο» - Στρατοπεδεύουν έξω από την είσοδο του ΟΕΔΑ Πεντακώμου οι κάτοικοι - Το μήνυμα στον Καδή

Επ' αόριστον «μπλόκο» - Στρατοπεδεύουν έξω από την είσοδο του ΟΕΔΑ Πεντακώμου οι κάτοικοι - Το μήνυμα στον Καδή

Διαμαρτυρία βρίσκεται σε εξέλιξη από τη Συντονιστική Επιτροπή Κοινοτήτων Βασιλικού έξω από τον ΟΕΔΑ Πεντακώμου που προέκυψε πυρκαγιά σε σκουπίδια την περασμένη Παρασκευή 15 Ιουλίου.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον κοινοτάρχη Καλαβασού Λευτέρη Φωκά το πρωί στο ΡΙΚ τα σκουπίδια καίγονται για έκτη συνεχή μέρα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Επιτροπής, ο αποκλεισμός θα συνεχιστεί επ’ αόριστον επί 24ώρου βάσεως από ομάδες 10 ατόμων που θα αντικαθίστανται ανά 4 ώρες ενώ προχώρησαν σε κάλεσμα για εθελοντές - κατοίκους που θα στελεχώσουν τις ομάδες.

Μήνυμα και προς τον Υπουργό Γεωργίας έστειλαν οι κάτοικοι με πανό που έγραφε «Κύριε Καδή ούλλα χαλάλι σου» ενώ κρατούσαν πλακάτ που αναγράφουν «Υγεία και Ασφάλεια».

Δείτε φωτογραφία από το σημείο

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE