Θέλουν χρήμα για Ουάρντα… Τους συμφέρει να επιμείνουν;

Θέλουν χρήμα για Ουάρντα… Τους συμφέρει να επιμείνουν;

Ο Αμρ Ουάρντα ζήτησε να αποχωρήσει, όπως βγήκε το μεσημέρι της Δευτέρας, επειδή είναι δυσαρεστημένος με τον Τσίσκο Μουνιόθ. Το ρεπορτάζ, λέει πως ο Αιγύπτιος άσος, δεν «χαλάστηκε» μόνο από το ότι τον δήλωσε να μην παίξει με τον ΑΠΟΕΛ, αλλά υπάρχουν κι άλλα θέματα…

Το έχουμε καταλάβει εδώ και μερικές εβδομάδες, ότι η… «διαβίωση» του Χαμπίμπι στο «Αντώνης Παπαδόπουλος» δεν έχει καμία σχέση με την περσινή σεζόν, όπου ήταν η λατρεία των πάντων στο οικοδόμημα της Κυρίας. Η αλήθεια ήταν για μισή σεζόν, ήταν λες και κουβαλούσε την ομάδα στις πλάτες του.

Διαβάζουμε από χθες επίσης, ότι οι διαχειριστές της ομάδας, σε καμία περίπτωση δεν προτίθενται να αφήσουν «τζάμπα» (μούχτιν στα κυπριακά) τον Ουάρντα, να σηκωθεί να φύγει για να δουλέψει σε άλλο κλαμπ.

Διαβάστε τη συνέχεια στο ThemaSports.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE