Αυτός είναι ο νέος κατώτατος μισθός στα κατεχόμενα

Αυτός είναι ο νέος κατώτατος μισθός στα κατεχόμενα

Στις 24.000 ΤΛ ή περίπου 770 ευρώ καθορίστηκε τελικά ο νέος κατώτατος μισθός στα κατεχόμενα.

Σύμφωνα με το ΓΤΠ, ο τ/κ Τύπος αναφέρει ότι η «επιτροπή καθορισμού ελάχιστου μισθού» καθόρισε τον κατώτατο μισθό στις 27.587 τουρκικές λίρες μεικτά και 24.000 ΤΛ καθαρά.

Η απόφαση ελήφθη ομόφωνα και ο νέος κατώτατος μισθός ισχύει από την 1η Ιανουαρίου 2024.

Πηγή: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Αξιοποιούμε όλα τα πολιτικά και διπλωματικά μέσα για να διαρρήξουμε το αδιέξοδο»

ΠτΔ: «Αξιοποιούμε όλα τα πολιτικά και διπλωματικά μέσα για να διαρρήξουμε το αδιέξοδο»

Για να μπορεί να αντέξει στον χρόνο μια ενδεχόμενη λύση του Κυπριακού δεν περνά μέσα από την αυτοκατάργηση μας, αλλά μέσα από τον σεβασμό της πραγματικής μας Ιστορίας, δήλωσε το Σάββατο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Χριστοδουλίδης, σε ομιλία του στα εγκαίνια Μνημείου Ηρώων του Απελευθερωτικού Αγώνα 1955-‘59 στην κοινότητα Πύργου Λεμεσού.

BEST OF TOTHEMAONLINE