Λωρίδα της Γάζας: Νοσοκομείο διακόπτει προσωρινά τη λειτουργία του λόγω έλλειψης καυσίμων
Ένα νοσοκομείο στην κεντρική Λωρίδα της Γάζας ανακοίνωσε σήμερα ότι διακόπτει «προσωρινά» το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων του λόγω έλλειψης καυσίμων. Θα παραμείνουν σε λειτουργία μόνο οι ζωτικής σημασίας υπηρεσίες, όπως τα επείγοντα, εν μέσω της ανθρωπιστικής κρίσης στον παλαιστινιακό θύλακα.



