logo
ΑΡΧΙΚΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2019
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΕΓΚΛΗΜΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIFESTYLE
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΕΛΛΑΔΑ
ΚΟΣΜΟΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2019 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΥΠΡΟΣ LIFESTYLE ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΕΘΝΗ ΚΟΣΜΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΦΑΝΗΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΠΑΡΑ-ΤΗΕΜΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΦΟΙΤΗ-TEXT

GODZILLA 2: KING OF THE MONSTERS : (Γκοζίλα ΙΙ: Ο Βασιλιάς των Τεράτων)

 21 Μαϊ 2019 Δελτία Τύπου

Ο Γκοτζίλα, ο βασιλιάς των τεράτων, επιστρέφει πιο αληθοφανής από ποτέ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ

Στο Godzilla 2: King of the Monsters παρακολουθούμε τις προσπάθειες της Monarch, μιας κρυφής ζωολογικής ομάδας που παρακολουθεί από κοντά την εξέλιξη και τη δράση μυθικών πλασμάτων που ζουν στο βυθό της θάλασσας. Ανάμεσα σε αυτά, είναι ο Godzilla που θα επιστρατευτεί και πάλι υπέρ της ανθρωπότητας, καθώς θα αντιμετωπίσει τέρατα όπως τους Mothra, Rodan αλλά και την απόλυτη νέμεση του, τον τρικέφαλο βασιλιά Ghidorah. Οι μάχες του θα παίξουν θεμελιώδη ρόλο στην ισορροπία του πλανήτη και το μέλλον της ανθρώπινης ύπαρξης.

Αυτή τη φορά ένα άριστα ψηφιακά ανεπτυγμένο τέρας, το ίδιο που είχε ξυπνήσει και πριν από εξήντα χρόνια, αναδύεται από τη θάλασσα και σπέρνει τον πανικό στη Νέα Υόρκη. Και είναι οι άριστα εκπαιδευμένες αμερικανικές δυνάμεις που καλούνται να σώσουν την ανθρωπότητα από αυτή την τιτάνια απειλή και να επαναφέρουν την ειρήνη στον κόσμο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ηταν πριν από εξήντα χρόνια, στις 3 Νοεμβρίου του 1954, όταν ο Γκοτζίλα, το διασημότερο πλέον τέρας του σινεμά (κατά πόδας ακολουθεί ο Κινγκ Κονγκ), έκανε την πρώτη του μεγάλη εμφάνιση στις κινηματογραφικές αίθουσες. Αναδύθηκε από τη θάλασσα και επιτέθηκε στο Τόκιο ισοπεδώνοντας τα πάντα, φέρνοντας στον νου μνήμες από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και την καταστροφική ήττα της Ιαπωνίας, μνήμες που ακόμη ήταν νωπές. Το τέρας ιντρίγκαρε τους θεατές και αναβίωσε σε περίπου τριάντα επιπλέον ταινίες, στην παραγωγή των οποίων ήταν η ιαπωνική Toho Co., Ltd. Ο Γκοτζίλα έγινε μια κλασική pulp εικόνα, η προσωποποίηση του κολοσσιαίου, καταστροφικού μένους. Τον βλέπουμε ακόμη μία φορά στις αίθουσες να σπέρνει τον όλεθρο στο πέρασμά του: ένας νέος, εντυπωσιακός, θεόρατος, πιο αληθοφανής από ποτέ και τελείως αμερικανικός Γκοτζίλα.Ο «Γκοτζίλα» του 2014 έσωσε την τιμή του Βασιλιά των Τεράτων... Και το επερχόμενο σίκουελ του, «Godzilla: King of the Monsters» (Γκοντζίλα: Βασιλιάς των Τεράτων), ανοίγει ακόμη περισσότερο τον κόσμο των τεράτων, βάζοντας στο παιχνίδι κι άλλα γιγάντια πλάσματα που έκαναν θραύση στο ιαπωνικό σινεμά του φανταστικού.

Το 1954, ο Γκοτζίλα εκλήφθηκε ως μεταφορά της αλόγιστης καταστροφής που φέρνει η χρήση των πυρηνικών όπλων. Τιθασεύεται άραγε η πυρηνική ενέργεια ή παραμένει μια ανεξέλεγκτη απειλή για την ανθρωπότητα και το περιβάλλον; Το τέρας δημιουργήθηκε από ένα πυρηνικό πείραμα που πήγε στραβά. Το όνομά του, στα γιαπωνέζικα Gojira, είναι ο συνδυασμός των ιαπωνικών λέξεων «Gorira», που σημαίνει γορίλας, και «Kujira», που σημαίνει φάλαινα.

Το τέρας ισοπεδώνει τα πάντα στο πέρασμά του. Αφήνει πίσω του καταστροφές, νεκρούς, πόνο. Χωρίς λογική, χωρίς διακρίσεις. Ο Γκοτζίλα είναι εικόνες πολέμου. Είναι η φύση που εκδικείται. Είναι το δημιούργημα των ανθρώπων, μια άλλη πυρηνική απειλή, και είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι που καλούνται να τον εξευμενίσουν. Το 1954, ο πρώτος «Γκοτζίλα», του σκηνοθέτη Ishiro Honda, ήταν ο φόβος, η υπενθύμιση, η έκκληση να μην επιστρέψουν στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι.

Στην ιαπωνική κουλτούρα, ο Γκοτζίλα ανήκει στην οικογένεια των Kaiju, των παράξενων πλασμάτων, στα οποία οι Ιάπωνες, της ανατολίτικης μυθολογίας, της μυστικιστικής παράδοσης και της ξέφρενης φαντασίας, μας έχουν συνηθίσει, είτε πρόκειται για γιαπωνέζικο φιλμ φαντασίας ή για manga και anime. Το προσωνύμιο που δόθηκε στον Γκοτζίλα είναι «ο βασιλιάς των τεράτων». Στις πρώτες του εμφανίσεις κάποιος ηθοποιός φορούσε ένα κοστούμι από λάτεξ βαδίζοντας σε ένα σκηνικό σε σμίκρυνση.

Τα σκηνοθετικά κόλπα τον έκαναν τεράστιο. Αργότερα ήρθαν κι άλλες τεχνικές: animation, stop motion, για να βρεθούμε στη σημερινή εποχή των ψηφιακών εφέ. Ακόμη και η συμπεριφορά του Γκοτζίλα άλλαζε με κάθε ταινία. Ενώ ο συνηθισμένος του ρόλος ήταν να απειλεί την ανθρωπότητα, σε κάποιες ταινίες έπαιξε τον ρόλο του προστάτη μονομαχώντας με άλλα τέρατα (Kaiju).

Στη νέα ταινία δεν θα δούμε μόνο τη γιγάντια σαύρα Γκοτζίλα, αλλά και τον γιγάντιο πτερανόδοντα Ρόνταν, τη γιγάντια... νυχτοπεταλούδα (είναι πιο τρομαχτικό από ό,τι ακούγεται) Μόθρα και τον γιγάντιο, τρικέφαλο δράκο Βασιλιά Γκιντόρα.

Αν και μέσα σε αυτόν τον καταιγισμό τεράτων η ανθρώπινη παρουσία περνάει σε δεύτερη μοίρα, στον Κεν Γουατανάμπε και τη Σάλι Χόκινς της πρώτης ταινίας προστίθενται οι Βέρα Φαρμίγκα, Μίλι Μπόμπι Μπράουν (η Ιλέβεν του «Stranger Things»), ο Τσαρλς Ντανς (ο Τάιγουιν Λάνιστερ του «Game of Thrones»), η Ζανγκ Ζιγί κ.ά.

Να σημειώσουμε ότι όλη αυτή η παρέα των τεράτων έκανε γκεστ εμφάνιση με τη μορφή προϊστορικών τοιχογραφιών σε σπήλαιο, στη σκηνή μετά τα credits του «Kong: Η Νήσος του Κρανίου». 
Η συγκεκριμένη ταινία ανήκει στο ίδιο κινηματογραφικό σύμπαν της Legendary Pictures, που κάποια στιγμή θα μας φέρει τη μεγάλη σύγκρουση Γκοτζίλα – Κινγκ Κονγκ.

Πρωταγωνιστούν: Ζανγκ Ζίγι
Βέρα Φαρμίγκα
Σάλι Χόκινς
Μπράντλεϊ Γουίτφορντ
Τσάρλς Ντανς
Τόμας Μίντλντιτς
Κεν Γουατανάμπε
Κάιλ Τσάντλερ
Μίλι Μπόμπι Μπράουν

Σκηνοθέτης: Μάϊκλ Νταουέρτι

 Από τις 30 MAIOY στους κινηματογράφους
Κ. ΣΙΝΕΠΛΕΞ & THE MALL OF CYPRUS Λευκωσία,
RIO PREMIER (THE MALL OF NICOSIA)
Κ. ΣΙΝΕΠΛΕΞ & ΡΙΟ Λεμεσός,
Κ. ΣΙΝΕΠΛΕΞ Λάρνακα.
ΤΗΕ ΜΑLL OF PAPHOS Πάφος.