Noσοκομείο πανδημίας στα κατεχόμενα

Noσοκομείο πανδημίας στα κατεχόμενα

Ο "υπουργός υγείας" Αλί Πιλί ανακοίνωσε ότι το "κρατικό νοσοκομείο Μπουρχάν Ναλμπάντογλου" στην κατεχόμενη Λευκωσία, μετατρέπεται σε νοσοκομείο πανδημίας.

Θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά τα τμήματα αιμοδιάλυσης και το ογκολογικό.

Στην ανακοίνωση του "υπουργού" αναφέρεται ακόμη πως το ιδιωτικό νοσοκομείο Κολάν θα είναι το κυρίως νοσοκομείο για όλα τα υπόλοιπα περιστατικά. Εκεί θα μεταφερθούν και "κρατικοί γιατροί" προς περίθαλψη ασθενών.

Για επείγοντα περιστατικά διευθετήσεις έγιναν για να αποστέλλονται ασθενείς και στο "κρατικό νοσοκομείο Κερύνειας" και το "κρατικό νοσοκομείο Αμμοχώστου" καθώς και σε άλλα δύο ιδιωτικά νοσηλευτήρια.

Ο "υπουργός" ανακοίνωσε ακόμη πως περιοδικά θα γίνονται τεστς για κορωνοϊό στους γιατρούς και νοσηλευτές που θα υπηρετούν στο νοσοκομειο πανδημίας. Επίσης θα φιλοξενούνται σε ξενώνες και ξενοδοχεία.

Από ΚΥΠΕ 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.