Απαγορεύει την μπούρκα σε δημόσιους χώρους η Ολλανδία

Απαγορεύει την μπούρκα σε δημόσιους χώρους η Ολλανδία

Η κυβέρνηση της Ολλανδίας αποφάσισε να απαγορεύσει στις γυναίκες να φορούν σε ορισμένους δημόσιους χώρους ενδυμασίες που κρύβουν εντελώς το πρόσωπο, όπως η μπούρκα και το νικάμπ, και το νομοσχέδιο για το μέτρο αυτό πρόκειται να κατατεθεί σύντομα προς ψήφιση στο κοινοβούλιο.

«Οι ενδυμασίες που κρύβουν το πρόσωπο θα απαγορευτούν σε εκπαιδευτικά και νοσηλευτικά ιδρύματα, σε κυβερνητικά κτίρια και στα μέσα μαζικής μεταφοράς» ανέφερε σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Εσωτερικών.

Η απαγόρευση δεν ισχύει πάντως για τους δρόμους παρά μόνο «σε συγκεκριμένες περιπτώσεις όπου είναι αναγκαίο οι άνθρωποι να μπορούν να βλέπουν ο ένας τον άλλον ή για λόγους ασφαλείας» είπε ο πρωθυπουργός της Ολλανδίας Μαρκ Ρούτε κατά την εβδομαδιαία συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε. «Το σχέδιο νόμου δεν έχει θρησκευτικές ρίζες», υπογράμμισε.

Η κυβέρνηση επιδίωκε να βρει «μια ισορροπία μεταξύ της ελευθερίας των ανθρώπων να ντύνονται όπως επιθυμούν και της δυνατότητας να επικοινωνούν και να αναγνωρίζονται», διευκρίνισε εξάλλου.

Ένα παλαιότερο νομοσχέδιο που είχε εισηγηθεί ο Ρούτε κατά την πρώτη περίοδο της πρωθυπουργίας του, με τη στήριξη τότε του αντιισλαμιστή βουλευτή Χέερτ Βίλντερς, προέβλεπε την πλήρη απαγόρευση των εν λόγω ενδυμασιών στους δημόσιους χώρους. Ο όρος αυτός θα καταργηθεί αφού η κυβέρνηση δεν έχει «κανέναν λόγο» να τις απαγορεύσει στους δρόμους, είπε ο πρωθυπουργός.

Οι παραβάτες του νόμου θα τιμωρούνται με πρόστιμο έως και 405 ευρώ.

Σύμφωνα με τη δημόσια τηλεόραση της Ολλανδίας περίπου 100-500 γυναίκες φορούν μπούρκα στη χώρα και οι περισσότερες από αυτές περιστασιακά.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

VIDEO - Δολοφονία 22χρονου φοιτητή: Γνωρίστηκαν μέρες πριν τον φόνο, τον παρέσυρε με πρόσχημα δουλειά - Ποιο το «κλειδί» της υπόθεσης

VIDEO - Δολοφονία 22χρονου φοιτητή: Γνωρίστηκαν μέρες πριν τον φόνο, τον παρέσυρε με πρόσχημα δουλειά - Ποιο το «κλειδί» της υπόθεσης

Το κινητό τηλέφωνο του θύματος φαίνεται πως αποτέλεσε το κρίσιμο στοιχείο που οδήγησε στην ταυτοποίηση και τελικά στην «αποκάλυψη» του καθ’ ομολογία δράστη στην υπόθεση της δολοφονίας του 22χρονου Sahruar Ahmed Emon, φοιτητή από το Μπαγκλαντές, τα ίχνη του οποίου είχαν εξαφανιστεί από τις 12 Ιουνίου.