Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Γκουτέρες - Κόμπου στη Νέα Υόρκη - Στο επίκεντρο τα επόμενα βήματα στο Κυπριακό

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Γκουτέρες - Κόμπου στη Νέα Υόρκη - Στο επίκεντρο τα επόμενα βήματα στο Κυπριακό

Ολοκληρώθηκε γύρω στις 9:40 μ.μ. (2:40 μ.μ. ώρα ΗΠΑ) η συνάντηση του Υπουργού Εξωτερικών, Κωνσταντίνου Κόμπου, με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες, η οποία έλαβε χώρα στην έδρα του διεθνούς οργανισμού στη Νέα Υόρκη. 

Τον Υπουργό Εξωτερικών συνόδευσαν η Μόνιμη Αντιπρόσωπος της Κυπριακής Δημοκρατίας στον ΟΗΕ, Πρέσβης Μαρία Μιχαήλ, μαζί με διπλωμάτες της Αποστολής, και η διευθύντρια του γραφείου του, Δήμητρα Χριστοδούλου.

Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν τα επόμενα βήματα στο Κυπριακό, καθώς και οι τρέχουσες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.