Το πρώτο μήνυμα της Σαμαρινού μετά την οικειοθελή αποχώρησή της από το Survivor - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Το πρώτο μήνυμα της Σαμαρινού μετά την οικειοθελή αποχώρησή της από το Survivor - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

H Μαρία Σαμαρινού αποχώρησε οικειοθελώς από το Survivor και με μια ανάρτηση της στα social media εξήγησε τους λόγους που την οδήγησαν εκτός Αγίου Δομινίκου.

Όπως έγραψε η Μαρία Σαμαρινού στο instagram, αν και ακόμα βρίσκεται στον Άγιο Δομίνικο:"Είναι πραγματικά συγκινητικό να διαβάζω τόσο όμορφα μηνύματα και θέλω από καρδιάς να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους εσάς που με στηρίξατε σε όλη την πορεία μου στο SURVIVOR. Δυστυχώς βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω την οικειοθελή αποχώρηση μου από το παιχνίδι με βασικό λόγο το ότι θέλω να προστατεύσω την καριέρα μου στον πρωταθλητισμό και στο αλπικό σκι όντας ενεργή αθλήτρια. Η μυική ατονία που ένιωθα από την αρχή του παιχνιδιού λόγω της πείνας γινόταν όλο και μεγαλύτερη καθώς και η φυσική κατάσταση που έχτισα όλα αυτά τα χρόνια με κόπο και θυσίες ένιωσα ότι εξασθενεί. Παρόλα αυτά το παιχνίδι ήταν ένας σταθμός στη ζωή μου που με σημάδεψε και που μου έμαθε πολλά πράγματα. Είμαι ευγνώμων για τη συμμετοχή μου σε αυτό και ευχαριστώ την ΟΜΑΔΑΡΑ μου,τους συμπαίκτες μου αλλα και τους αντιπάλους μου που βρέθηκαν εκεί μαζί μου, μου έδωσαν μαθήματα ζωής και θα είναι πάντα στην καρδιά μου...Υγεια και δύναμη σε όλους!!!''.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Το παρασκήνιο της απόφασης: Γιατί η Ουάσινγκτον επιλέγει την Κύπρο για το Συμβούλιο Ειρήνης της Γάζας

Το παρασκήνιο της απόφασης: Γιατί η Ουάσινγκτον επιλέγει την Κύπρο για το Συμβούλιο Ειρήνης της Γάζας

Σε έναν κομβικό διπλωματικό σταθμό για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή μετατρέπεται η Κύπρος, καθώς την ερχόμενη εβδομάδα πρόκειται να φιλοξενήσει τον διοικητικό βραχίονα του Συμβουλίου για την Ειρήνη, με αποκλειστικό αντικείμενο το πολυσυζητημένο σχέδιο για την ανοικοδόμηση της Λωρίδας της Γάζας.

BEST OF TOTHEMAONLINE