«Στο καλό και να μας θυμάσαι. Στο καλό!» Μια άλλη όψη του κυπριακού δράματος. Όταν οι Ελληνοκύπριοι αποχαιρετούσαν τους Τουρκοκύπριους μετά την εισβολή (βίντεο)

«Στο καλό και να μας θυμάσαι. Στο καλό!» Μια άλλη όψη του κυπριακού δράματος. Όταν οι Ελληνοκύπριοι αποχαιρετούσαν τους Τουρκοκύπριους μετά την εισβολή (βίντεο)

 Οι εικόνες των τουρκικών στρατευμάτων να παρελαύνουν στην Κύπρο, τα αντίσκηνα με τους πρόσφυγες, οι βομβαρδισμένες πόλεις και οι αιχμάλωτοι θα στοιχειώνουν γενιές ολόκληρες στο νησί.

 Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιες λιγότερο γνωστές, οι οποίες αποτυπώνουν τον πόνο του αποχωρισμού μεταξύ Κυπρίων το 1975, όταν οι Τουρκοκύπριοι στοιβάζονταν στα λεωφορεία για να πάρουν τον δρόμο για τον «Βορρά».  Οι μετακινήσεις των πληθυσμών μετά τον πόλεμο ήταν απο τις χειρότερες «σκηνές» ενός δράματος χωρίς τέλος, με φίλους και γνωστούς να χάνονται μια για πάντα και το μέλλον να είναι κάτι περισσότερο απο αβέβαιο.... 

Διαβάστε όλο το άρθρο στη Μηχανή του Χρόνου

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Μήνυμα Λετυμπιώτη σε Άγκυρα: «Ξεχάστε τα δύο κράτη» – Πότε ανάβει πράσινο για την κρίσιμη διάσκεψη

Στην τελική ευθεία για τη σύγκληση μιας άτυπης πολυμερούς διάσκεψης φαίνεται πως εισέρχεται το Κυπριακό, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Κωνσταντίνο Λετυμπιώτη, να προσδιορίζει χρονικά το ορόσημο των εξελίξεων.