Όμορφο σκηνικό στο ΓΣΠ…

Όμορφο σκηνικό στο ΓΣΠ…

Όπως βλέπετε στη φωτογραφία, λίγη ώρα πριν από το ντέρμπι ανάμεσα σε Ομόνοια και ΑΠΟΕΛ, παίκτες των δύο ομάδων βρίσκονται στον ίδιο πάγκο και συνομιλούν.

Όμορφο το σκηνικό στο στάδιο της πρωτεύουσας, ενώ μετράμε αντίστροφα για την σέντρα στο κρίσιμο παιχνίδι…

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE