Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Ο εν αργία Αρχιμανδρίτης αναμένεται να καταθέσει τη δική του εκδοχή, για τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μονή Αββακούμ: Πολύωρη η ανάκριση του Νεκτάριου - Οι πρώτες δηλώσεις των δικηγόρων
Σημειώνεται πως αύριο Τρίτη αναμένεται να καταθέσουν ενώπιον της Ανακριτικής Επιτροπής τα υπόλοιπα μέλη της αδελφότητας της Μονής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στις 09:30 θα προσέλθει ο Ιερομόναχος Αββακούμ, και στις 17:00 οι Μοναχοί Ησαΐας και Τιμόθεος.
Νωρίτερα, κατέθεσε ενώπιον της Ανακριτικής Επιτροπής ο εν αργία Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




