Γιατί κάποιοι «δίνουν» περισσότερα από όσα «παίρνουν» – Σε ποιο σενάριο μόνο ο ένας είναι πάντα γενναιόδωρος
«Δούναι και λαβείν». Ένας άγραφος κανόνας που μαθαίνουμε από μικρή ηλικία και αποτυπώνει την κυκλική ροή των περισσότερων κοινωνικών σχέσεων. Φέρνει ένας φίλος μας πρωινό; Την επόμενη εμείς. Πληρώνει ένας συνάδελφος για τους καφέδες; Επιστρέφουμε τη χάρη μεταγενέστερα.



