Όπως είπε η Κύπρια παίκτρια του GNTM: «Εντάξει ήμουνα κι εγώ λίγο επιθετική στην αρχή. Είχα εκνευριστεί. Δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Αν σου χω κάνει κάτι και δεν μου λες τον λόγο και συνεχίζεις να μου δείχνεις ότι είσαι πειραγμένη... Δηλαδή τί έχω κάνει και δεν μου το λες.»
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο video που ακολουθεί:
Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.