Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Η αλήθεια είναι πως μπορούσαν να φύγουν με το «διπλό». Δικαιολογημένα είναι και τα παράπονα τους για τη διαιτησία του Νικόλα Νεοκλέους (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ).
Ένας παίχτης που έλαμψε στο ντέρμπι του Τσιρείου, ήταν ο δεξιός μπακ – χαφ της ομάδας, Ίγκορ Σίλβα. Τα έκανε πραγματικά όλα ο 22χρονος παίχτης, ο οποίος αγωνίζεται υπό μορφή δανεισμού από τον Ολυμπιακού Πειραιώς, στους κυπελλούχους Κύπρου.
Έβγαλε τη… φαρμακερή σέντρα στον Καταλά στο πρώτο γκολ, αυτός έκλεψε τη μπάλα του Σουμά, βγάζοντας γλυκιά σέντρα στον Γιάννου, ο οποίος διαμόρφωσε το 2-2.
Παιχταράς ο Βραζιλιάνος, χτες χαιρόντουσαν να τον βλέπουν οι ΑΕΚτζήδες!
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




