Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

«Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η προπόνηση της ομάδας μας στο προπονητικό μας κέντρο στο Μενεού.
Εκτος προπόνησης έμειναν οι Θεοδόσης Σιαθάς όπου συνεχίζει κανονικά την αποθεραπεία του καθώς και ο Κωνσταντίνος Μιντίκκης που ταλαιπωρείται από τενοντίτιδα.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά και βρίσκονται στη διάθεση του προπονητή μας Σάββα Πουρσαιτίδη ενόψει του Κυριακάτικου αγώνα με τον Απόλλωνα στη Λεμεσό στο Τσίρειο στάδιο στις 18:00.
Οι προπονήσεις της ομάδας μας ολοκληρώνονται αύριο με απογευματινή προπόνηση».
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




