Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.
Σε ανάρτηση του Υπουργείου Εξωτερικών, στο twitter, αναφέρεται ότι κατά το σημερινό γεύμα εργασίας που παρέθεσε ο Υπουργός Εξωτερικών στην Πρέσβειρα της Αιγύπτου, στην Πρέσβειρα του Λιβάνου και στον Πρέσβη της Ιορδανίας είχαν θετικές συζητήσεις, προσβλέποντας στο μέλλον.
Αναφέρεται επίσης ότι έγινε ανταλλαγή απόψεων για τις πρόσφατες εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο, ενώ συζητήθηκαν και συγκεκριμένοι τρόποι για ενισχυμένη συνεργασία.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




