Ευρυδίκη-Μπομπ Κατσιώνης: Η αποκάλυψή τους για τη γνωριμία τους

Ευρυδίκη-Μπομπ Κατσιώνης: Η αποκάλυψή τους για τη γνωριμία τους

Η Ευρυδίκη και ο Μπομπ Κατσιώνης παραχώρησαν την πρώτη τους κοινή συνέντευξη, λίγους μήνες μετά τον γάμο τους στην εκπομπή After Dark.

 

Όπως αποκάλυψε το ζευγάρι, η γνωριμία τους έγινε μέσω Facebook. Την πρώτη κίνηση έκανε ο κιθαρίστας των Firewind και μουσικός παραγωγός μιας και για πολλά χρόνια ήταν θαυμαστής της τραγουδίστριας.

«Το πρώτο μήνυμα του Μπομπ ήταν μελετημένο! Καθένας που θα το διάβαζε δεν θα έμενε αδιάφορος. Χρησιμοποίησε τις φράσεις που έπρεπε» ανέφερε η τραγουδίστρια ενώ παραδέχθηκε πως αυτό που την προβλημάτισε στην αρχή ήταν η διαφορά ηλικίας τους μιας και εκείνη είναι εννιά χρόνια μεγαλύτερή του.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.