ΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ

Όταν ο ακροδεξιός όχλος τηγανίζεται στο wok(e)

Όταν ο ακροδεξιός όχλος τηγανίζεται στο wok(e)

Αν με διασκεδάζει κάτι από τα λεγόμενα culture wars είναι το να βλέπω τον ακροδεξιό βόθρο να μυξοκλαίει για τον δήθεν woke φασισμό, δηλαδή το ανάχωμα που έχει δημιουργηθεί την τελευταία 15ετία από προοδευτικούς ανθρώπους που απλά σιχάθηκαν τη ρητορική μίσους που καθιερώθηκε ως κανονικότητα από τους αυτόκλητους θεματοφύλακες των ηθών και παραδόσεων του είδους μας.

Η κλάψα τους επικεντρώνεται στο γεγονός ότι υπό τον φόβο της cancel culture καταπιέζεται η ελευθερία της έκφρασης, καταπατώνται βασικά ανθρώπινα δικαιώματα (όπως πχ το βρίζουν τους gay, να εύχονται ψόφο στους μετανάστες και να ρίχνουν κανένα χαστουκάκι στην εκάστοτε ανυπάκουη γυναίκα), προωθείται η woke ατζέντα και γίνεται προσπάθεια επιβολής της κάθε ανθελληνική, αντίχριστης ανωμαλίας της.

Στην πραγματικότητα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, συνέβαινε πάντα και θα συμβαίνει για πάντα. Αυτοί που επιβάλλουν την άποψη, τις παραδόσεις, τον τρόπο ζωής  ή τη θρησκεία τους στους άλλους δεν είναι ούτε οι γυναίκες, ούτε οι ΛΟΑΤΚΙ, ούτε οι αλλόθρησκοι/άθεοι και σίγουρα όχι οι μετανάστες που παραμένουν ο σάκος του μποξ για όποιον εξαθλιωμένο θέλει να χτυπήσει πιο κάτω απ’ αυτόν. Είναι αυτοί που ανέκαθεν καταπίεζαν όλους τους παραπάνω, απλά τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονη αντίδραση. Και δεν τους αρέσει καθόλου να χάνουν “κεκτημένα”.

Πάρτε για παράδειγμα τρία πρόσφατα περιστατικά που δείχνουν ποιος πραγματικά καταπιέζει, απαγορεύει και επιβάλλει. Τρία περιστατικά που θα προκαλούσαν εγκεφαλικά στον ακροδεξιό όχλο, αν φυσικά διέθεταν το κατάλληλο όργανο για να τα πάθουν

Στο Alexander: The Making of a God του Netflix μέσα στο πρώτο 10λεπτο σκάει σκηνή με τον Αλέξανδρο να ανταλλάσει γλωσσόφιλα με τον κολλητό -και φημολογούμενο εραστή του- Ηφαιστίωνα και στο καπάκι voice over από Βρετανό πανεπιστημιακό που ενημερώνει πως οι αρχαίοι Έλληνες δεν είχαν κολλήματα στο σεξ και πάνω κάτω πηδιόντουσαν με όλους τους πιθανούς συνδυασμούς.

Επίσης ο Μεγαλέξανδρος παρουσιάζεται ως ένα αλαζονικό, αυταρχικό καθίκι που νόμιζε πως ήταν Θεός και έσφαζε αδιακρίτως αμάχους και αιχμαλώτους πολέμου. Μαντέψτε ποια πτυχή του χαρακτήρα του εξόργισε τον ακροδεξιό όχλο που ξεκίνησε ανταρτοπόλεμο στα σόσιαλ για την προσβολή του ειδώλου. Ούτε ότι η docudrama σειρά του Netflix είναι ο απόλυτος ύμνος στον Στρατηλάτη, αυτό που δεν μπόρεσαν να χωνέψουν είναι ότι ένας gay ή bi γάμησε τον μισό γνωστό τότε κόσμο. Εγιναν φυσικά κάτι τραγελαφικές απόπειρες μποϊκοτάζ του Netflix (όπως και με τη μαύρη Κλεοπάτρα πέρσι) που είχαν τον ίδιο αντίκτυπο για τον γίγαντα του streaming με την απώλεια τρίχας από τους όρχεις του Ted Sarandos.

Στην Ελλάδα μέσα στη βδομάδα ξέσπασε σκατοθύελλα για μια συσκευασία γάλακτος της ΔΕΛΤΑ όπου απεικονίζεται ένας πατέρας με την μικρή του κόρη, μία από τις τέσσερις που απεικονίζουν διάφορες εκφάνσεις της ελληνικής οικογένειας (οι άλλες έχουν ζευγάρι με δύο παιδιά, ζευγάρι με ένα παιδί και ένα ζευγάρι μόνο του).

Για τον ομοφοβικό alt right συρφετό αυτό αποτέλεσε casus belli καθώς οι εκφραστές της ακροδεξιάς διανόησης (που δεν είναι και τα πιο ακονισμένα εργαλεία στην αποθήκη για να αποδώσω ελεύθερα μία από τις αγαπημένες μου αγγλικές εκφράσεις) διαπίστωσαν... κατάργηση της παραδοσιακής(sic) ελληνικής οικογένειας, προώθηση της ομοφυλοφιλίας(!) και εξαφάνιση του ρόλου της μητέρας (ας παραβλέψουμε το πόσοι από τους αντιδρώντες είναι μισογύνικα ινσελάκια). Όλα αυτά από μια συσκευασία. Γάλακτος. Και μια φωτογραφία. Πατέρα. Με την κόρη του. Καταλάβατε ότι από το μεγάλο brain drain την περίοδο της κρίσης στην Ελλάδας, έμεινε πίσω μόνο το drain, έτσι δεν είναι;

 

Στην Κύπρο την κινητοποίηση του όχλου με τους πυρσούς και τις τσουγκράνες προκάλεσε η αφίσα του ΘΟΚ για το έργο “Καθαροί πια” όπου απεικονίζεται ένα γλωσσόφιλο ανάμεσα σε δύο άντρες - όπως το είδαν τα ομοφοβικά αντανακλαστικά τους.

Επικεφαλής της σταυροφορίας υπέρ των χρηστών ελληνορθόδοξων ηθών και κατά της προβολής της ανωμαλίας τέθηκε και πάλι ο πρώην του ΔΗΣΥ πρώην του ΕΛΑΜ και ελπίζουμε σύντομα πρώην γενικώς Ανδρέας Θεμιστοκλέους που έγραψε μεταξύ άλλων ότι “ο ΘΟΚ να ανεβάζει με χρήματα του λαού, έργα εκπουτάνευσης και εκπούστευσης” (κι αυτός ο τύπος απολαμβάνει ασυλία). Όταν επισημάνθηκε σε κάποιους απ’ αυτούς ότι ο δεύτερος άντρας της αφίσας είναι στην πραγματικότητα γυναίκα (όχι ότι έχει κάποια σημασία), το τροπάριο τροποποιήθηκε λίγο και το γύρισαν στη χυδαιότητα, την προσβολή της δημοσίας αιδούς και την κακογουστιά, ενώ αναμάσησαν κι εκείνη τη γνωστή μπούρδα ότι “θα μας ενοχλούσε ακόμα κι αν είναι ετερόφυλο ζευγάρι”. Που ξέρουμε ότι λένε μαλακίες. Αν βλέπατε τι μηνύματα, dick pics και “καύλα μου εσύ” στέλνουν μερικοί από τους αντιδρώντες “σεμνότυφους, συντηρητικούς οικογενειάρχες” ή το πως συμπεριφέρονται στις γυναίκες και τις κόρες τους, θα κάνατε εμετό. Αλλά πρόσβαλε τα... χρηστά τους ήθη ένα γλωσσόφιλο στην αφίσα ενός θεατρικού που δεν πρόκειται να δουν ποτέ γιατί το μόνο θέατρο που γνωρίζουν είναι αυτό που παίζουν με τη δημόσια εικόνα τους.

Κατά τ’ άλλα είναι η woke κουλτούρα που προσπαθεί να φιμώσει και να επιβάλλει. Και όχι αυτοί που διαχρονικά δεν αρκούνται στο “δεν μου αρέσει” αλλά θέλουν να γκρεμίσουν, ξηλώσουν, καταστρέψουν, κάψουν, απαγορεύσουν ή εξαφανίσουν ότι δεν τους αρέσει...

 

 

Ειδήσεις σήμερα:



Αναβλήθηκε η εξέταση της ένστασης του Γενικού Ελεγκτή - Πότε ορίστηκε

Αναβλήθηκε η εξέταση της ένστασης του Γενικού Ελεγκτή - Πότε ορίστηκε

Για τις 29 Μαΐου ανέβαλε την Πέμπτη το Συμβούλιο του Ανωτάτου Συνταγματικού Δικαστηρίου την εξέταση της προδικαστικής ένστασης του Γενικού Ελεγκτή της Δημοκρατίας, Οδυσσέα Μιχαηλίδη, στην αίτηση του Γενικού Εισαγγελέα, Γιώργου Σαββίδη, με την οποία ζητεί την παύση του για ανάρμοστη συμπεριφορά.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Back to top