Η κατανάλωση πρωινού σχετίζεται με περισσότερη άσκηση

Η κατανάλωση πρωινού σχετίζεται με περισσότερη άσκηση

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition η κατανάλωση πρωινού σχετίζεται με αύξηση της φυσικής δραστηριότητας σε άτομα με υψηλό βάρος.

Για τους σκοπούς της μελέτης αναλύθηκε η σχέση μεταξύ πρωινού και υγείας σε άτομα που ως παχύσαρκα, συγκρίνοντας τα αποτελέσματα ατόμων που δεν κατανάλωναν πρωινό με τα άτομα που κατανάλωναν.

Για τους σκοπούς της παρούσας μελέτης οι ερευνητές διαχώρισαν άτομα ηλικίας 21-60 ετών σε δυο ομάδες. Στη μία ήταν τα άτομα που δεν έτρωγαν πρωινό και στην άλλη εκείνα που έτρωγαν, για μια χρονική περίοδο 6 εβδομάδων.

Από τα αποτελέσματα της μελέτης φάνηκε ότι η ομάδα που κατανάλωνε πρωινό είχε σημαντικά καλύτερο επίπεδο φυσικής δραστηριότητας.

Όπως οι ερευνητές επισημαίνουν το πρωινό δεν κάνει τα παχύσαρκα άτομα να χάσουν βάρος, αλλά να έχουν περισσότερη σωματική δραστηριότητα το πρωί και παράλληλα μειωμένη πρόσληψη τροφής κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Νέα κινητικότητα στον ορίζοντα - Συγκρατημένη αισιοδοξία στη Λευκωσία - Το μεγάλο ζητούμενο

Κυπριακό: Νέα κινητικότητα στον ορίζοντα - Συγκρατημένη αισιοδοξία στη Λευκωσία - Το μεγάλο ζητούμενο

Νέα κινητικότητα καταγράφεται στο Κυπριακό, με τη Λευκωσία να επιχειρεί να αξιοποιήσει το παράθυρο ευκαιρίας που δημιουργείται μέσα από την ενεργότερη εμπλοκή των Ηνωμένων Εθνών και την προοπτική επανέναρξης των συνομιλιών.

BEST OF TOTHEMAONLINE