Πήρε το ντέρμπι με την Ρέιντζερς η Σέλτικ και σήκωσε την πρώτη κούπα της χρονιάς!
Την πρώτη κούπα της χρονιάς στη Σκωτία πανηγύρισε η Σέλτικ που επικράτησε με 1-0 της Ρέιντζερς στον τελικό του Λιγκ Καπ. Φοβερό δίλεπτο στο ματς με γκολ, αποβολή και χαμένο πέναλτι.



