Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Του Αλέκου Μιχαηλίδη
Στο «εδώλιο» κάθισε πρώτος ο Παναγιώτης Φιλίππου, πρόεδρος Επιτροπείας της Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας από τις 15.9.2012 μέχρι τις 15.11.2012.
Ο κ. Φιλίππου ρωτήθηκε επίμονα από τον Γεώργιο Χαραλάμπους της Ερευνητικής Επιτροπής για τις χορηγίες που έπαιρναν τα μέλη της ΣΚΤ.
Όπως είπε χαρακτηριστικά «οι γραμματείς έκανα πάρτυ με τα δάνεια που έπαιρναν τα μέλη» κάτι που δεν διέψευσε ο κ. Φιλίππου.
Ωστόσο, όπως εξήγησε, γινόταν κάθε χρόνο διαχειριστικός έλεγχος και οι εκθέσεις υποβάλλοντο στα αρμόδια υπουργεία.
«Είναι γνωστά σε όλους μας αυτά» σημείωσε.


Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




